רופאי השיניים של העיר רהט הצטרפו לעמותת משל"ש

רופאי השיניים של העיר רהט הצטרפו לעמותת משל"ש

ביום שלישי, 8 ביוני, ארע אירוע שכמוהו טרם קרה בישראל. רופאי השיניים של העיר רהט, עיר בדואית בצפון הנגב הצטרפו לעמותת משל"ש.
עמותת משל"ש היא עמותה של רופאי שיניים מתנדבים המעניקים טיפולי שיניים לנזקקים ללא תשלום במרפאות השיניים הפרטיות שלהם. פעילות זו החלה בירושלים לפני 45 שנה. בשנה האחרונה החלה פעילות עמותת משל"ש להתרחב לערים נוספות בארץ. פעילות התנדבות זו ייחודית ביותר ולא ידועה דומה בעולם.
ראשי העיר רהט נחשפו לפעילות עמותת משל"ש וביקשו להקים בעירם סניף שיסייע לנזקקי העיר שאינם יכולים לעמוד בעלויות טיפולי השיניים.
בעיר רהט פועלים 18 רופאי שיניים. מתוכם התנדבו לעמותה 14 רופאים. רופאי שיניים אלה בהחלט ראויים להערכה על רצונם לתרום לקהילה שלהם ולסייע לחלשים שבה, בדרך המאפיינת את רופאי השיניים של משל"ש הפועלים למען הקהילה בה הם חיים.
המטופלים הנזקקים יופנו אל רופאי השיניים המתנדבים לאחר מיון שיבוצע על ידי העובדים הסוציאליים במחלקת הרווחה של עיריית רהט .
ראש העיר רהט, מר פאיז אבו סהיבן וראש אגף הרווחה מר סעיד אל עוברה ונכבדים נוספים קיבלו בחום רב את הנהלת משל"ש, יו"ר העמותה ד"ר חנוך הזה וגב' נילי דרור מנכ"ל העמותה. ראש העיר נשא דברים וברך את העמותה ואת הרופאים המתנדבים. ד"ר הזה הציג לרופאי השיניים את אופן פעילות העמותה. לפתיחת הסניף הגיע גם ד"ר אלדד שרון שהעביר לרופאי השיניים המתנדבים הרצאה מקצועית בנושא "טיפול בשיניים עם הרס כותרתי נרחב, חשיבה אחרת מבוססת מדע בשילוב היגיון בריא".

ברכת ראש העיר.
בתמונה משמאל לימין: מר פאיז אבו סהיבאן ראש העיר,
ד"ר חנוך הזה יו"ר עמותת משל"ש,
גבי נילי דרור מנכ"ל עמותת משל"ש וד"ר אלדד שרון.

הרצאת ד"ר אלדד שרון

עמותת משל"ש תסייע לרופאי השיניים ברהט בייעוץ מקצועי וארגוני בניהול הפעילות המקומית.
רופאי השיניים של רהט והנהגת העיר רואים בפעילות סניף משל"ש המקומי את גולת הכותרת של הפעילות למען הקהילה. נראה כי הפעילות ושיתוף הפעולה בין עיריית רהט למשל"ש היא הדבר הנכון במקום הנכון.
הצטרפות העיר רהט אל עמותת משל"ש היא ביטוי לא רק לרוח ההתנדבות הנפלאה של רופאי השיניים המקומיים, אלא גם ביטוי לשיתוף פעולה בין עמים ובין אנשים הרוצים לעזור לחלשים בחברה ולאפשר להם חיים נורמטיביים הכוללים יציאה לעבודה, מפגש חברתי וחיוך נאות.

תמונה משותפת של נציגות עמותת משל"ש וחלק מרופאי השיניים בעיר רהט
המתנדבים בעמותה.